Poniższe warunki dotyczą wszystkich rezerwacji dokonanych za pośrednictwem tej witryny. Dokonując rezerwacji, uważa się, że klient wyraził na to zgodę.
Ogólne zasady
Bardzo ważne jest, aby wszystkie podane nam szczegóły były poprawne. Dlatego zalecamy wszystkim naszym klientom sprawdzenie i upewnienie się, że podali nam prawidłową datę, telefon, godzinę przyjazdu, dokładny numer lotu i inne szczegóły podróży. Nie ponosimy odpowiedzialności za rezerwacje w których podane są błędne dane, taka rezerwacja może być anulowana.
Wszystkie nasze pojazdy są objęte ubezpieczeniem- Private Hire Insurance. Dbamy, aby nie przekroczono maksymalnej ilości pasażerów. Uwaga: dziecko liczy się jako jeden pasażer.
Podana cena jest za dane auto od punktu odbioru do podanego miejsca docelowego. Za wszelkie zmiany jak: czas oczekiwania, dodatkowe postoje lub za dodatkowe adresy będzie naliczana dodatkowa opłata. Dodatkowa opłata może być naliczona też gdyby była potrzeba prania tapicerki lub naprawa auta.
Przyjmujemy rezerwacje online, e-mailowe lub telefoniczne, które są rejestrowane przez nasze biuro. Nie ponosimy odpowiedzialności za rezerwacje dokonane bezpośrednio u kierowcy. Uwaga, w Londynie rezerwacja bezpośrednio i kierowcy jest NIELEGALNA. Prosimy klientów o rezerwację z co najmniej z 24-godzinnym wyprzedzeniem. W niektórych sytuacjach nie ma potrzeby jednodniowego wyprzedzenia, lecz wtedy nie gwarantujemy dostępności kierowcy. Rezerwacja jest zaakceptowana gdy potwierdzi to operator. Potwierdzenie może być drogą e-mail, sms, potwierdzenie z systemu(online booking). Rezerwacja może zostać zmieniona lub anulowana tą samą drogą jak wyżej.
Firma TipTop Minicabs w niektórych wypadkach zastrzega sobie prawo do korzystania z podwykonawców w celu wykonania usługi. Wszystkie te osoby,firmy są wcześniej sprawdzone, poinformowane oraz licencjonowane. Muszą przestrzegać wszystkich zasad i przepisów określonych przez Urząd Transportu Publicznego ( TFL London).
Monitorujemy loty pod kątem opóźnień. Pasażer nie ponosi dodatkowych kosztów, jeśli lot zostanie opóźniony do 1 godziny. Jeśli opóźnienie jest znaczne, możemy poprosić o dodatkową opłatę lub anulować zlecenie. Jeśli pasażer spóźni się na lot, lub lot zostanie anulowany, prosimy o natychmiastowe powiadomienie nas o tym.
Jeśli odbieramy pasażera z adresu na Lotnisko, za postój do 10 min nie będzie pobierana opłata, po tym czasie kierowca może poprosić o dopłatę 3 GBP za każde rozpoczęte 15 minut. Jeśli nie będziemy w stanie nawiązać kontaktu z pasażerem np. pukając do drzwi lub dzwoniąc na podany numer telefonu, rezerwacja zostanie anulowana a pasażer będzie obciążony pełnymi kosztami. W sytuacji odbioru z Lotniska, standardowo kierowca podjeżdża pod terminal po 30 minutach od lądowania (chyba że pasażer poprosi o więcej czasu). Odbiór z Lotniska może być bezpośrednio z terminalu, holu przylotów ( opłata 8 funtów) lub z parkingu Drop Off/Pick up ( bez opłaty dodatkowej). W przypadku gdy pasażer nie pojawi się na terminalu, czy parkingu oraz w sytuacji braku kontaktu telefonicznego, będziemy zmuszeni anulować kurs i obciążyć pasażera wszystkimi kosztami.
Jeśli pasażer nie będzie mógł odnaleść naszego kierowcy na terminalu( parkingu) prosimy o kontakt z biurem. W razie jakichkolwiek zmian odnośnie rezerwacji taxi prosimy o kontakt z operatorem ( biurem).
Zapłata
Preferujemy zapłatę gotówką, ale akceptujemy także zapłatę: kartą kredytową, PayPal lub przelewem. Płatność kartą kredytową(paypal) jest możliwa przy rezerwacji online lub bezpośrednio u kierowcy. W przypadku zapłaty kartą u kierowcy prosimy o krótką informacje wcześniej. W sytuacji zapłaty przelewem, dla nowych klientów wymagamy zapłatę z góry, przed wykonaniem kursy. Wszystkie podane ceny dotyczą danego auta, nie jednej osoby.
Anulowanie kursu, zwrot zapłaty
Jeśli potrzebują Państwo anulować rezerwację, prosimy o kontakt na e-mail, telefoniczny, Sms, WhatsUpp na numer: +44 78265 20225 .
Jeśli płatność została dokonana kartą kredytową / debetową w przypadku anulowania, postępujemy w następujący sposób:
-Gdy anulowanie kursu zostało dokonane mniej niż 2 godziny przed czasem odbioru – brak zwrotu zapłaty.
-Gdy rezygnacja z kursu nastąpiła między 2- 4 godziny przed czasem odbioru – zwrot 70% kwoty.
-Gdy anulowanie kursu nastąpiło ponad 4 godziny przed czasem odbioru – zwrot 100% kwoty.
Jeśli spóźniłeś się na lot, lub został on anulowany, prosimy o kontakt z nami niezwłocznie. Jeśli pragniesz zmienić datę na inny dzień, nie naliczymy żadnych opłat.
Prywatność i bezpieczeństwo
TipTop Minicabs nie ponosi odpowiedzialności finansowej, w przypadku spóźnienia sie na dany lot, wynikających z następujących poniższych zdarzeń:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej: RODO) uprzejmie informujemy, że:
Administratorem Twoich danych osobowych jest: Firma – TipTop Minicabs, z siedzibą w Londynie, adres: 92 Sunnyhill rd , SW162UL, London.
Nr licencji operatora: 6060 wydana przez TFL London.
TipTop Minicabs dąży do działania zgodnie z powyższymi zasadami. Nie przekazujemy informacji o klientach osobom trzecim. Będziemy używać Twojego numeru telefonu lub adresu e-mail tylko w celu skontaktowania się z Tobą w związku ze złożonym przez Ciebie zapytaniem lub w przypadku pojawienia się problemu oraz do celów administracyjnych związanych z naszą usługą. Od czasu do czasu możemy przesyłać Ci e-mailem szczegółowe informacje o nowych usługach lub ofertach. Możesz sprawdzić informacje, które przechowujemy na Twój temat, wysyłając do nas wiadomość e-mail. Jeśli znajdziesz jakieś nieścisłości, niezwłocznie je poprawimy lub usuniemy z naszej bazy danych. Dane osobowe, które przechowujemy, będą bezpiecznie przechowywane zgodnie z naszą polityką bezpieczeństwa i prawem. TipTop Minicab nie przechowuje ani nie przetwarza żadnych danych posiadaczy kart płatniczych.