CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

W tej sekcji zebraliśmy listę najczęściej pojawiających się pytań z Państwa strony. Mamy nadzieje, że będzie to pomocne. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi tutaj to prosimy o kontakt z nami. 

O: Tak, posiadamy licencje operatora wydaną przez Urząd transportu TFL London-  (PCO). Nr: 6060. Ponadto każdy kierowca ma indywidualne licencje minicab na auto i kierowcę. Każdy kierowca został także wcześniej sprawdzony pod kątem karalności ( certyfikat CRB ). 

O: Nie, wszystkie ceny podane są za dane auto.

O: Prosimy kliknąć na link – „Rezerwacja Online”, następnie wybrać miejsce odbioru, miejsce docelowe oraz rodzaj auta. Cena za taxi powinna być poniżej. 

O: Ogólnie cena ustalona jest stała. Na cenę nie ma wpływu pora dnia czy korki. Jednak w niektórych sytuacjach może ulec zmianie, przykłady:

-gdy pasażer zmieni adres docelowy 

-gdy w trakcie podróży pasażer doda kolejny adres 

-gdy wydłuży się czas oczekiwania na terminalu

-w przypadku zabrudzenia tapicerki auta( konieczność prania) 

O: Prosimy o wcześniejszą rezerwacje, z wyprzedzeniem około 12 godzin. W sezonie letnim nawet 24 godziny szybciej. 

O: Prosimy o wcześnijeszą rezerwacje, z wyprzedzeniem około 12 godzin. W sezonie letnim nawet 24 godziny szybciej. 

O: Tak, jednakże do ceny „online” dodajemy dodatkowo 2 funty. 

O: Tak, Prosimy o wcześniejsze powiadomienie. Nie akceptujemy anulowania rezerwacji, gdy kierowca jest w drodze na lotnisko albo własnie dojechał. 

O: Posiadamy do wyboru auta typu: saloon (sedan) , estate(kombi) , MPV5 ( np. VW sharan), Minibusy 7, 8 osobowe, lub executive ( np. mercedes E class) . 

O: Obsługujemy wszystkie 6 lotnisk w okolicy Londynu tzn: Heathrow, Gatwick, Luton, Stansted, City Airport, SouthEnd. Ponadto oferujemy transport do głównych portów morskich a także inne niestandardowe kursy. 

O: Tak, Jest możliwość zapłaty kartą,  rezerwując online lub bezpośrednio u kierowcy. Jednakże preferujemy gotówkę. 

O: Tak, Jest to opcja dodatkowo płatna ( £ 3 lub  £5 ). 

O: Tak, jednakże jeśli dystans się w tym wypadku wydłuży, kierowca może poprosić o dodatkową opłatę. Prosimy, jeśli to możliwe o wcześniejsze poinformowanie nas i zmianach. 

O: Zależy od sytuacji. Kierowcy zawsze monitorują status lotu, jednak czasem systemy na lotnisku zawodzą i o danym opóżnieniu dowiadujemy się dopiero póżniej. W przypadku opóżnienia do 1 godziny nie pobieramy opłaty. Gdy opóżnienie jest dłuższe niż 1 godzina możemy poprosić o dodatkową opłate £10, lub czasem anulować kurs. W takich wypadkach prosimy o kontakt z nami, postaramy się znaleść najlepsze rozwiązanie. 

O: Tak, w sytuacji odbioru z adresu na lotnisko, pierwsze 10 min jest bezpłatne, po tym czasie za każde 15 min opłata £3.  W przypadku odbioru z Lotniska pierwsze 45 min po lądowaniu jest darmowe, następnie za każdą dodatkową godzinę naliczamy opłatę 10 funtów. 

O: Tak, proszę spytać kierowcy o tak zwany „Receipt”.  Jeśli by go nie posiadał, prosze o email prześlemy invoice elektroniczny. W przypadku rezerwacji Online, system generuje rachunek automatycznie, jest on załączony w potwierdzeniu rezerwacji. Zapraszamy do rezerwacji Online. 

O: W przypadku odbioru z Lotniska praktykujemy dwa sposoby. Kierowca czeka z kartką z nazwiskiem w holu przylotów ( opłata £8) lub odbiór z parkingu tzw.  Drop off/Pick up ( bez opaty). W obu przypadkach prosimy o włączenie telefonu po lądowaniu. 

O: Tak, wszyscy kierowcy mówią po Polsku. 

O: Jest to informacja dla kierowcy po jakim czasie od lądowania ma być gotowy do pobrania pasażera. Standardowo po lądowaniu, pasażer jest gotowy do wyjscia po około 30-40 min. W niektórych wypadkach pasażer potrzebuje wiecej czasu np. problemy zdrowodne, małe dzieci, chęć zrobienia zakupów itp. Jeśli potrzebują Państwo wiecej czasu niż 30 min prosze o informacje w polu ” Dodatkowe informacje”

O: Tak, proszę sprawdzić email. Powinnni Państwo otrzymać dwa emaile. Pierwszy to automatyczny z sytemu,  kolejny ( po czasie 1h-2h ) od operatora jako potwierdzenie rezerwacji. Proszę też sprawdzić spam box. 

O: W takim wypadku poprosimy o kontakt emial lub telefoniczny, będą tu potrzebne 2 auta.